Escola de Joieria Kum Boo
Kum Boo Escola de joieria és un projecte que comença a gestar-se el 2012 quan l'Arnald Climent comença a donar les primeres classes al seu taller.

D'ençà d'aquell moment són moltes les persones que han assistit als nostres cursos: amateurs que començaven de zero i volien conèixer un món nou per a ells, alumnes d'altres escoles que venien a millorar les tècniques que havien après abans i joiers amb una trajectòria professional que volien aprendre alguna tècnica específica i ampliar així el seu ventall de possibilitats a l'hora de crear les seves joies.

A l'escola pretenem que els alumnes tinguin, sobretot, una bona formació tècnica, és a dir, que puguin sortir dominant bé tècniques tan bàsiques i fonamentals com serrar i calar, llimar, treballar amb alicates i soldar. Després en venen moltes d'altres que es van aprenent a mesura que s'incrementa la dedicació i la pràctica.

Tot això ho fem treballant sempre en grups reduïts per atendre bé les necessitats dels alumnes. Cada un d'ells, amb el seu projecte personal,  sense descuidar la part estètica i artística de les peces que creen.

El nom de l'escola (Kum Boo) ens remet a una antiga tècnica d'origen coreà consistent en aplicar fines làmines d'or de 24 quirats a joies o objectes de plata, per tal de crear una bonica decoració sense utilitzar soldadura. Ens agrada molt aquesta tècnica i des del primer moment hem fet cursos específics per mostrar-ne els "secrets" i les particularitats.